خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خخرید شارژ ایرانسل بانک ملت

 


• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بودنحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام نحوه شارژ همراه اولنوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۷۰خرید شارژ ۰ از خط ایرانسل و خرید شارژ ۰۰خرید شارژ ۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.توانست در مدت زمان کوتاهیخرید شارژ پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در۶ شهریور۱۳۸۵(نه ماه پس از دریافت مجوز) بهره برداری آزمایشی از شبکه را آغاز نماید. شبکه ایرانسل در ۲۹مهر ۱۳۸۵خرید شارژ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح گردید. ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خاخرید شارژ رجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در خرید شارژ کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از سرویس های نسل (EDGE) باشند.گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسخرید شارژ ل نمی‌باشد. هدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: با حداقل یک بار شارژ خرید شارژ یم کارت خود در اولین هفته پس از فعال‌سازی، از خرید شارژ ريال اعتبار خرید شارژ داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز خرید شارژ ایرانسل بانک ملت استفاده از GPRS به کار برد.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری خرید شارژ ایرانسل بانک ملت روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
۱ منوی اصلی ۷۰۰ *۱۴۰# خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
نکته خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ها: جهت اطمینان از فعال بودن بسته می توان عدد" 0 " را بصورت پیام کوتاه به شماره 8081 ارسال نمود .
ب- از طريق مراجعه به ج- IVR (تماس با مرکز پاسخگویی به شماره 444)با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید : یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * 140 *با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.نکته : مشترکین تلفن همراه اعتباری که از روش شارژ خودکار نسبت به افزایش اعتبار اقدام نمایند ، طبق جدول ذیل مبلغ پرداختی توسط مشترک ، شامل 2% تخفیف می گردد.
۱۷ شارژ مجدد ۷۰۰-شماره رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره رمز خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ۱۲ رقمی#

خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.
2.در صفحه اصلی سایت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت در قسمت پورتال مشترکین شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر)سپس به بخش شارژ الکترونیکی کاربران منتقل شده در صفحه فوق شماره تلفن ADSLخود را بدون 21 وارد نموده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید و جهت پرداخت آن لاین روی یکی از درگاه های بانک ملت یا پارسیان کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر).در صفحه درگاه پرداخت بانک مشخصات کارت خود را وارد نمایید:توجه! شما با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانید از درگاه بانک پارسیان یا ملت در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به تمدید یا رزرو اشتراک خود به صورت آنلاین نمایید.شما موفق به تمدید اشتراک خود بدون مراجعه حضوری و صرف هزینه در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین شدید.
خريد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اينترنتي کارت شارژ اعتباري همراه اول شارژ همراه اول فروش اينترنتي کارت شارژ همراه اولهمراه اول اعتباريخریدشارژ بانک ملی خرید شارژ بانک ملی ایرانسل شارژایرانسل
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد. كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات ایرانسل مراجعه کرده خرید شارژ ایرانسل بانک ملت و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را دریافت نمایند.
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت از آن شماست! خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

درطرح اعتباري تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 10/33 ريال در ثانيه و 620 ريال در دقيقه و تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 14/2 ريال در ثانيه و 825 ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.همچنين در طرح اعتباري تماس با خدمات مشتركين از خط ايرانسل با شماره 700 تماس گرفته و شماره صفر را وارد كنيد، 620 ريال معادل يك دقيقه تماس، صرف نظر از مدت مكالمه محاسبه مي‌شود.طرح پيام‌رسان ايرانسل براي انتقال صداي زنگ و پيام تصويري از طريق پيام كوتاه معادل 3 يا 4 پيام كوتاه بسته به حجم پيام ارسالي و براي ارسال خرید شارژ ایرانسل بانک ملت پيام كوتاه فارسي 100ريال و همچنين ارسال پيام كوتاه لاتين 100 ريال تعيين شده است.ارسال پيام كوتاه در خارج از كشور، براي منطقه 1 (كليه كشورهاي جهان به غير از آنهايي كه در محدوده‌هاي 2 و 3 مشخص شدند) 1/500 ريال، منطقه 2 كشورهاي ويتنام، كوبا، سورينام، گويان فرانسوي، رييونيون، آتتيل فرانسوي، جزاير واليس و فورتونا 1000 ريال و منطقه 3 كه تنها كشور افغانستان را در بر مي‌گيرد 1000 ريال محاسبه مي‌شود.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

میدونی این دفعه چیکارم کردن؟ سرعت اینترنت رو از دیال آپ هم برام آوردن پایینالان هم که دارم این متن رو تایپ میکنم از اینترنت وایمکس مبین نت استفاده میکنم ، خرید شارژ ایرانسل بانک ملت یک ساعت پیش از دوستم قرض گرفتم میخوام ببینم که اگه خوبه برم مودم ایرانسلم رو به مبین نت تبدیل کنممودم دوستم ایرانسل بوده تبدیلش کرد به مبین نت : هزینه 25 هزارتومان

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
۱۰ حذف خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تمامی خدمات پیامگیر ۷۰۰-۳-۱-۴ *۱۴۰*۳*۱*۴#
هیچ‌یک از محصولانابراین، کلیه تماسهاخرید شارژ ی تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای سایر اپراتورها، سیم کارتهای خرید شارژ شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچشرکت ایرانسل پیشرو در تکنولوژی و مشتری مداری خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا توسعه زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نوین شبکه تلفن خرید شارژ همراه در سطح کشورتوسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی‌سیم مبتنخرید شارژ ی بر فناوری نوین وایمکس در سطحکشورارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس ارائه مناسب‌ترین خدمات با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جهت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دار و هوشمندگسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانیحرکت به سمت اپراتور پیشرو و نوآور خرید شارژ در سطح منطقهحداکثر استفاده از توان داخلخرید شارژ ی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد نیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از هندست‌های RIM مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار خرید شارژ ایرانسل بانک ملت حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت

شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید خرید شارژ ایرانسل بانک ملت رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی خود وارد کنید:
ولی خدا ازت نگذره ایرانسللللللللللللللللللل خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

چرا کیف پول همراه در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها خرید شارژ ایرانسل بانک ملت با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
7. باز انتشار خرید شارژ ایرانسل بانک ملت و ارتباط( لینك) به محتوای مجرمانه تارنماها و نشانی های اینترنتی مسدود شده، نشریات توقیف شده و رسانه های وابسته به گروهها و جریانات منحرف و غیر قانونی
سلام. از من میشنوید اگه مجبور نیستید وایمکس نگیرید دوستای من ای دی اس ال شاتل دارند خیلی راضی اند. اما من چون خط تلفنمون فیبر نوری هست و به جز مخابرات شرکت دیگه ای خدمات ای دی اس ال برامون نداره مجبور شدم وایمکس بخرم چون دوستام گفتن ای دی اس ال مخابرات به درد نمی خوره. 512 مبین نت دارم تا حالا که نتونستم یه دانلود درست و حسابی بکنم. به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت درد نمی خوره من اول فروردین سال 90 وایمکس ایرانسل گرفتم
Authentication خرید شارژ ایرانسل بانک ملت type : Normal
وی یادآور شد: تعداد دفاتر ICT روستایی در این مدت با ۲۷۲ درصد رشد به ۴۷۸ دفتر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت افزایش یافته است. رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تعداد دفاتر خدمات ارتباطی در استان اصفهان را ۳۸۹ دفتر با رشد ۲۷۴ درصدی نسبت به شش سال گذشته عنوان و گفت: هم اکنون ۷ هزار و ۱۲۴ کیلومتر فیبرنوری و ۵۵۸ مرکز مخابراتی در این استان موجود است. وی اظهار کرد: تعداد سایت‌های تلفن GSM در استان اصفهان ۲۶۶ سایت با ۸۶ هزار و ۷۴ مشترک است.
همچنین عبارت «زندگی در دستان شما» به عنوان شعار تبلیغاتی این اپراتور مطرح شدواگذاری سیم‌كارت‌ها با پیش‌شماره 0920می باشد. باید فعالیت این اپراتور به گونه‌ای باشد كه بتواند منجر به گردش پولی، افزایش بهره‌وری، كاهش قیمت تمام‌شده و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در داخل و خارج خرید شارژ ایرانسل بانک ملت و انتقال فناوری شود.
4- دکمه مربع #را خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فشار دهید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
پشتیبانی وایمکسمبین‌نت: این اپراتور دارای یک خط ویژه برای تماس مشترکین با مرکز پشتیبانی است که شما بعد از شنیدن جملات پیشفرض با فشردن دکمه تماس با اپراتور به پشتیبان‌های این شرکت وصل می‌شوید. ‌با توجه به ساعات تماس شما و ترافیک تماس‌ها ممکن است چند دقیقه به آهنگ انتظار گوش فرا دهید. پشتیبان‌های مبین‌نت می‌توانند به شما در پاسخگویی در در زمینه ‌ مشکلات مودم، قطع شدن سرویس، پرداخت‌ها، ضعیف شدن پوشش و علت آن و راهنمایی‌های ابتدایی در مورد اتصال مودم و نحوه اتصال آن به رایانه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت و شیوه استفاده از آن یاری برسانند.
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند.حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.
پشتیبانی ایرانسل تا دلتون بخاد افتضاحه. من چند روز پیش وایمکس خریدم و کار نمی کنه. هر چی هم زنگ می زنم کسی گوشش بدهکار نیست. فقط می گن باهاتون تماس می گیریم.نکته بعدی اینه که حالا که می گم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت می خوام کنسلش کنم می گن باید جریمه بدید. آخه سرویسی که هنوز راه نیفتاده و کار نمی کنه رو من باید جریمه بدم.
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.
توجه: در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فرستاده شود.یک سرویس جدید... برای نخستین بار در ایران و فقط برای ایرانسلی ها...كارت شارژ بیست هزار ریالیمشتركین ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند.برای شارژ ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده كنید:خریداری كارت شارژ بیست هزار ریالی
12. عرضه تجاری آثار سمعی و بصری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند ) . خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
دوستان خوبم با خوندن نظرات متوجه شدم که اکثر مردم فرق بیت و بایت رو خرید شارژ ایرانسل بانک ملت هنوز نمیدونن!





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: